Torsdag och efter 12.

Ja då är det efter 12 nu och nu är det minder en 2 timmar kvar till mitt MVC besök jag kom nyligen hem i från skolan där vi sätt på film och haft vårat betygs prat. vilket i dag gick bra och jag är nöjd kan i alla fall inte klaga över vad jag kommer att få. vi fick reda på lite annan information i dag med. Så nästan alal i klassen reagerade och vart upprörda och jag förstår dom mycket väl. och det handal om betygen och avslutninge.

Men men jag orkade inte reagera så mycket då jag kände mig väldigt tröt nu känns det rätt okej i kroppen men det är väl för att man har hållt i gågn ett tag nu.
Men ska slänga mig framför tv en sväng tänkte jag och försöka få Robban att komma med och mysa lite får ävl se hur det går med den bitten men jag sjävl ska i alla fall villa upp mig lite. har en del saker att ta tag i sedan efter MVC då  alla tora varor som mjol socker flingor bröd o så vidare står på hela vårat köks bord då dom bytt våran kyll och frys nu och då fick vi även andra översåp. vet dock inte hur vi sak få plats med allt vi hade där i förut då dom här överskopen var hälften så stora  på grund av att kyll o fryss är högre.
Så kan det bli i bland men det lösser vi nog.
Vi kvinnor bruka rju vara bra på att komma på bra lösningar och rätt fort med. :)
*LER*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!