Skriskor och shopping

I dag åkte Olivia skriskor för första gången och hon tyckte det var kul men lite läskigt. Hon rörde inte så mycket själv på benen utan det fick pappa göra men övning ger ju färdighet och någon stasn måste man ju börja.
Jag sjävl stod bara på sidan och titade på då jag inte har några skriskor själv samt så skuell jag inte våga ge mig ut på isen med tanke på vad som hände i går.

 

Sedan vart det lite shopping med. vi skulle titta efter ett nyt vardagsrumsbord på rum intrigör då vi har ett presentkort där vi måste använda upp.. Jag hittade ett som jag fasnade för Men robban tor det blir för litet så vi  får väl se vi sak ta o mätta samt  gå in på nätet och titta runt i fall vi hittar något hos deras leverantör. Sedan så vart det lekhuset och babyprofsen där vi titade på en stå bräda till tössen man vi vart inte något kolkar på det så vi sa att vi väntar med det och tänker på det.  Men Olivia shoppade två nya CD- skivor med musik och en med bamsesagor på som hon kan ha i bilen. hon fick ju pengar när hon fylde år så hon betaldade stålt själv sina skivor.  Efter det så bar det av till jysk där vi skulle köpa täcka och kudde till den lille i magen. Kuden vart toppen man jag råkade ta ett täcka som var en storlek för stort för alla våra bädset så det får blir att bytta det i helgen eller i börja av nästa vecka. Det andra vi stod o titade på kändes för litet men det var det vi skulle haft.  tänk så fel det kan bli när man inte har måten i huvudet.

Ja nu så bär det snart av mott söderköping och till Tant Malin som fyllet år GRATTIS till henne. Så jag och Olivia har fixat till det sista till presenten och nu ska kortet skrivas.
Ha en bra kväll och en bra start på helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!