MVC

Ja var ju i måndags hos MVC men var även där i dag.  alla min värdan såg bra ut så inget att vara orligt för. det verkar som attt H*N där inne lägger på isg nu för upp i vikt går jag nu i alla fall. i måndags vägde jag 68,6 och i dag vägde jag 69,0. vi bokade även in ett besök nästa vecka på onsdag. Men vi hoppas nog att H*N har velat komma ut innan det.  nu är det bara 3 dagar kvar till BF tänk vad tiden ändå gått fort fast man alltid tycker mot slutet att allt går så sakta.

 dag harmin telefon vart tyst hela dagen vilket känns skönt men efter alla som ringde i går så har ävl ryktet spriditsig att det kommer medelas när H*N har kommit ut till värden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!