Måndag men ingen bra dag

DÅ  var det en ny vecka innaför våra döra och inte nog med det en ny gravidvecka med. Nu befinner man sig i vecka 39 helt otroligt.

Men till baka till denna dag. den startade med en morgon puss och mysg krm a och man fick redan på hur mcyket min dotter tycker om mig men det gick över lika fort igen.

Till frukost bordet begav det sig och där sprak allt. Olivia vägrade ät sin frukost som hon själv valt. men ändå sat hon och klöagade över att magen gjorde ont o att hon var hungrig. 30 minuter gick och allt försvan fårn bordet. och jag fick veta att  hon inte tyckte om mig och att jag var en dum mamma något man känner för att man vill höra och vara med när man nyligen vart på toan och kräkts och bara känner att kroppen skriker efter sängen.

Just nu så undviker hon mig och pratar inte med mig.  får väl se hur lång tid det tar innan hon tror att hon ska få något imagen men nu får  man vänta till lunch och alla andra planer som jag hade tänkt i dag läggs åt sidan. 

 Här befinner hon isg just nu när hon inte vill vete av mig.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Du anar inte hur ofta jag får höra "dumma mamma" här hemma ;)

2011-12-05 @ 16:23:54
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!