Mamma lyx.

Då ha rjag vart o fixat till min naglar. Och jag vart så nöjd så vart som jag hade tänkt ut det. Så nu är min nagalar jul finna.  dom vart ett röt lack med gliter i som är guldigt samt en streck med guldgliter och så vart det blomor på tum och ring finger.  och färgen gå lite diagonalt även denna gång.  är så seg o trött. så det blir tuvär ingen bild nu men lovar att det kommer upp i morogn .

Ska  göra mig klar för sängen snart men blir väl litemys med robban inna han sak i väg och köra bandy för när han är hemma lär jag nog sova. Då jag ska tillbaka till skolan i morogn, för alla i min klass återvänder i morogen efter deras praktik så jag ska med ditt då jag inte fott något barn ännu.  Sedan väntar även mitt näst sista besök hos MVC i morogn.

Ha en toppen kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!