Ja vad är det!

Vad som är där inne i magen har jag ingen aning om vad som är en tjej eller kille. Robban tror att det är en kille och nu så pendlar ju olivia. Sist när vi väntade olivia så var jag säker på att det var en tjej i mot slutet. Men tror inte jag har vågat känna efter denna gång. det blir va det blir o jag blir lika glad för vilket som så länge den mår bra och är välskapt så gör det mig detsamma.

Men vist skulle det vara roligt med en kille denna gång för då har vi än utav varje men. en tjej skulle ju med vara smidigt för då har vi ju redan en massa kläder till den.

I dag tänkte jag fixa klart med bb-väskan så jag får med det jag behöver till mig själv. för allt till den lille är redan nere i väskan.

Det är klart jag ska försöka hålla er uppdeterade så gott som möjligt här på Bloggen när det är dags och vad det har blivit. Men om jag inte har sakfat mig en ny tellefon till dess så kan det vara svårt för mig att uppdatera här på bloggen. För jag kan inte blogga från min telefon.  om inte annat så lär det nog synas på fb. så ni som är vänner med mig där kan ju hålla koll där med. Men än så länge så ha rjag inga käningar va att det kan ske något i dag i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!