Hjärtat hamnade i halsgroppen.

I dag så vart det en runda på tsan för att inhandla present till Mallin som är robbans kusin men även Olivias Gudmor vilket vi är glada över att hon ville bli.  efter det så vart det en fika med älsklingen min och han skafade sin efterlängade mobil så nu slippe rjag höra på det snkat fram o tillbka. Är ju bara det att nu ska han ju lära sig telefonen med så han är rätt upslugade av sin Iphon 4s just nu.

Men efter det skulle vi i alla fall hämta olivia på förskolan väl utan för grinden så händer det något. med mit ben som jag kan få lite när som men denna gång var det hämskt  hela benet vikerisg och jag ser mig sjävl rasna nermot asfalten i slomorsen och hinner tänka så mycket. Robban står o gapar. och jag bara tänker akta magen kata magen. tog i med mitt knä och med min händer så är rätt öm nu. Tror inte magen fick sig någon smäll alls tur att Robban var med.  fick hjälp upp och jag fatade inte riktigt vad som hade hänt.

Men jag mår bra och pulsen har gått ner och  man ha rkunnat gå igenom olyckan som inträffade hoppas inte det händer igen. VEt inte vad det är som orsaker det hela men det är som om någn nerv kommer i kläm samtisigt som jag får en kraftigsamandragning och benet bara vikerisg. känns som om det sitter någpn stasn i jumsken. Någon som hört eller varit med om liknande. Har kännt av det till o fårn hemma men har aldrig ramlat i hopp som nu. litte läskigt om det sker igen...


Kommentarer
Postat av: Gullvi

så fruktansvärt otäckt, det får absolut inte hända igen.

2011-12-02 @ 00:23:06
Postat av: Stolt mamma till två

Usch vad läskigt, tur det gick bra ändå.



Det bästa med iPhone är ju att de är så lätta att lära sig. Vad har du själv för leksak? ;)

2011-12-02 @ 13:01:29
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!