Hatar tvätsugen

Japp har har vi tvätsugan  och jag började tväta inna våran tvätid så man skulle slippa presen då den som bokat innan  var klar tidigare eller tog bort sin tid.

Men som överskriften jag Hatar tvätsugan har tagigt det lungt och inte stresat ner och vi hade inte mycket tvåt. normalt så går man ner lite inna eller exakt efter tvätmaskinen är klar så man vet att man hinner med all tvätt. men nu har jag haft tid och tagigt det hela i min takt.  Men fy för den lede vilkar förverkar som kommet titt som tätt nu alltås..

kanske är det jag sak göra nu i några dagar springa i tvätsugan för att den lille ska komma ut.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Du är höggravid kvinna, ta de lugnt!



Köp er en tvättmaskin och ställ in i lägenheten om ni får plats? Tråkiga pengar men kanske behövligt? Jag tvättar ca en gång per dag med två barn, skulle aldrig orka med en tvättstuga då! Blää..

2011-12-05 @ 20:38:19
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!