God Jul och Grattis.

Man får väl säga god jul till alla mina läsare vet att blogginlägen varit glesa men så är det när man måste komma in i allt annat och jag prioriterar min barn i första hand. men hoppas att ni inte görsviner för det för jag kommer komma igågn igen jag lovar. Nu ha rjag kommit in i det hella lite mer så sak det nog kunna koma in ett o annat inlägg.

Ja som sakt var hoppas ni haft en bra jul allihoppa, här har den vart mycket mysig o trevlig må jag säga. kändes konstigt att man var värdina  då alla kom till oss i år, vilkat var första gången . jag tyckte det vart lyckat och jag hoppas att dom andra med tyckte det.  En massa paket fick i alla fall Olivia så hon är nöjd och belåten vi hade även en tomte som kom o delade ut paketan vilket var priken över i ett.

Ja annrs så får jag säga grattis till mig sjävl då jag har blivit ett år äldra Men får även Gratta min minsta lillebror då ha mer fyller år.  ändrade min ålder lite innan  här på bloggen så jag blev 24 nu i dag och min bror vart 13.  kommer nog bilder  fårn jul i morgon kan jag tänka mig om tiden räker till men det kommer  den nog då vi bara ska va hemma o ta det lungt kanske  kasta lite julklapspaper men inte mer en så..

Ha en bra  natt får man nog säga då klockan är rätt mcyket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!