Fy så Zzzzzzz jag känner mig


Fy för den lede alltås jag är så tröt i dag, känner mig inte ett dug vaken och jag sitter o försöker få i min frukost men det går långsamt ner. Skulle nog kunna stan kvar hemma och sova känner jag med, vill ju ha mitt sista bestygsnak nu o se hur allt blir. För hopningsvis så är det bara pratet o sedan får vi åka hem. Så då hinne rjag hem och sluta min öggon ett tag inna MVC besöket kl 14.00.

Sitter ni här o titar runt bland andras bloggar för o hålla mig vaken dom andra sovar så  sött och jag skulle gärna ligga där med dom. Men kl gå ju och snart ska även dom upp.. 

Ja sedan kommer dom ju kl 8 med våran nya kyl o frys och då lär ju Robban ha o göra kan jag tänka mig. med att ta ut allt ur frys och kyl och så sak han in med allt och fixa till Olivia som ska va på förskolan kl 9. Men det klara han..

Olivia hjälper säkert till för sådan är hon när det händer saker.
hoppas på en bra dag för er.

Måste ju även GRATTA Andreas som fylller år i dag.
Grattis från oss alla här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!