En konstig känsla.


( Amelia som tomte flicka  och Olivia som sitter i tommtens knä och tackar för alla finna paketen hon fot)


Vaknade upp i morse o undrade vart vi skulle i dag och hur lång tid vi skulle behöva ha på oss innan vi var klara tills jag kom på det att  Vi ska inte i väg någon stans i dag utan vi ska bara va hemma o ta det lungt.

Är så van vid att vi sak i väg dagen efter jul för o fira jul med någon oftast har det vart att vi träffat min släkt efter självaste julafton.  Men i år så samlade vi ju alla på ett o samma ställe här hos oss och jag tycker det var mycket trevligt och bra som jag även nämde i går. Men det var en konstig kännsla att veta att vi inte skulle i väg eller att folk skulle komma till oss.

Men det var nog bra att vi var hemma  så  vi kunde styra lite här hemma med att kasta lite påsar med paketpapper, och så att Olivia fick leka och öppna upp alla sin leksaker i förpakningarna i dag vart full rulle med allt nyt i dag kan jag lova er så hon var rätt tröt när hon gick o la sig  i sin säng.

Dom vi har kvar att träffa nu i jul är min mormor och morfar samt moster och frabro med familjer men det skulle vi göra senare och sedan men farfar och hans fru. men dom är sjuka så dom skulel höra va sig när dom var friska o komma på en fika till oss eller vi till dom vi får se hur det blir...

Ja annars så känns det bra är ett år älder och en till underbar unge att mysa med och tita på och ge all min kärlek till. Och så ha rjag min stora underbar prinsessa som är prinsessa vare dag här hemma med sin kläningar och är så hjälpsam med sin lilla syster.  sak hålla och hämta saker till henne. Ja  fy fad jag älskar er så otroligt mcyket.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Så söt, fint namn ni valt!



Ni verkar haft/ha det så bra och mysigt, härligt att höra.

2011-12-26 @ 05:14:11
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnosarna... kom ihåg julen då olivia var liten och hade tomtedräckt på sig :)

2011-12-27 @ 09:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!