Det börjar närma sig

ja nu är det inte många dagar kvar tills det är ett nyt år som vi ska fira in. 
Här hemma har vi inget planerat så vad som sker för oss vet vi inte.. Antigen blir vi bara familjen eller några till det återstår o se. God matt ska vi i alla fall äta har vi bästemt.

I dag får vi besöka av sandra och hennes mamma som ska komma o hälsa på Olivia och Amelia. Jag och Sandra ger alltid varanda julklapar så vi ska byta det. sedan brukar sandra och hennes mamma ge olivia julklapp. vilket hon jämt blir så glad över...  Men tror det även är så att Sandras mamma är nyficka på våran nykomling.

Efter fika besöket så sak familjen dela upp sig .. Olivia o Pappa ska åka på ärenden åt farbror Fredrik och jag och Amelia ska nu ta oss ann stan och spana in rean se i fall det finns något kvar att investera i..

får se hur mycket jag orkar att gå då vi hade vår minsta prinsessa som var vaken från kl 23.23 och fram till kl 2.30 i natt och sedan sovit oroligt. så är rätt slitten men nu när vi kommit i gågn här så känner jag mig ändå rätt pigg.. Ne nu kommer nog snart våra gäster så sak ta o fixa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!