Den 27/12-11

Ja hur många är det som har sprungit på mellandags rean nu då?

jag kan med ge att jag har inte gjort det ännu. Var ner på stan en snabis i går då vi var tvungna att ha lite saker fårn apoteket. och det var bara på stan det var öppet så jag och Amelia tog bussen ner och Pappa och storasyster fick vara hemma och leka. Han gå in på H&M en snabiss då jag skulle  se om jag hittade några amningströjor att ha. och jag hittade det men när jag kom hem visade det sig att den ena var trasig i sömen så får lämna den. Men jag han inte gå igenom rean något. Men gud så mycket folk det var ner på stan knapt att man tog sig fram. Väre en vad det var dagarna inna jul tyckte jag.

Tänkte i alla fall att man ska hinna tita lite på melandags rean så man kan köpa lite nyt till Amelia och till Olivia kanske OLvia är ju helt inna i kläningar nu som hon sak gå med för o va en prinsessa. Hon fick en kläning av bestemor i julklapp o den har hon knapt tagigt av sig sedan hon öpnade paketet. men det är en vanlig fin kläning. och hon är så glöad över den o sägar att hon är si finns som en prinsessa. Så några biliga finkläningar skulle sita fint till henne.

Annars i dag så är det kalas som gäller för hella familjen då barnens Farbror jimmy fyller år. Så vi sak göra oss i ordning här hemmma och sedan ge oss ut o köpa någon present till honom. blir nog att bytta in en julkap med då den vart lite liten.  

Hoppas ni får en bra dag och att ni inte blåst bort under dom här dagarnas stormvindar som varit.

mys i soffan i går med nötter på bilden är det Olivias bebis Olivia sjävl och lillasyster Amelia med sin ssnutefilt som store syster är väldigt noga med att hon har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!