Ändå så nära men långt bort ändå!


ja nu är det inte många dagar kvar faktist 7 dagar kvar till det är BF. Här man fast det bara är en vecka kvar så känns det som en evighet. Jag har stält in mig på att jag kommer gå över med tanke på att jag gjorde det sist. Och tror inte på att den kommer komma innan Bf i sådan fall bar med n¨gpn dag innan.

Jag har haft krafriga förverkar man dom vavtar och så kommer dom tillbaka efter ett tag. Vissa dagar tänkar jag ja men nu kanske men så blir det inget mer. Så nu är jag tröt på att tänka på deta viset.
Så här med ställer jag in mig på att vi kommer få vänta ett bra tag till innan våran skapelse kommer ut till oss.  och vi står där med öppna famnar med förväntansfula blickar på vem det är.

Så i dag unnar jag mig lite mammalyx igen då jag ska i väg om ett tag och fixa till mina naglar igen. Har nog tänkt att göra dom lite jul finna nu när julen snart står innanför dörrarna. kommer nog lägga in en bild sedan om jag kan få tag i någon bra.

Annars så funderar jag på om  vi skulle ta och pynta granen i dag när det är tredje advent men vet inte vi brukar inte göra det så här tidigt men ha rju köpt nya saker till våran gran så det kliar lite i fingrarna över att jag vill se hur den blir.  det är ju ingan snö ute häller så då kanske julgranen gör det lite juligare/ och man får mer julkänsla.

När har ni tänkt ta fram erna gran eller har ni redan gjort det?



Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Ställde precis samma fråga på min blogg haha! Som sagt hade jag tänkt vänta till 4de advent dock brukar vi alltid göra det dagen innan julafton men men, de kliar ju som sagt i fingrarna.



Om jag vore er skulle jag dock höra det innan så ni slipper tänka på det om bebis vill komma snart då ni kanske får va ett tag på bb då man vet ju aldrig! Eller hur tänker ni?

2011-12-11 @ 19:32:24
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!