4 dagar kvar att gå.

 
I dag är det 4 dagar kvar tills BF. och det känns som en evighet till söndag. Och tills den bebisen ska komma ut till oss. NU är väntan en evighet, även om jag har stält in mig på att  vi kommer gå över även denna gång som med Olivia bara för att inte behöva känna så här men ändå gör jag det.

Har ju haft känningar av förverkar förut  ja rätt mcyket under för veckan men inte nu. varför sak det va så.. Vi alla är ju så spända på att få träffa dig nu. Det jobbiaste är nog alla som redan har börjat ringa o fårga om något har hänt ännu.  Vistt kan förstå att alla vill vet man vi kommer  höra av oss när det händer har jag sakt. Och det är ju trots allt inte dags änu an förstå om man hört av sig efter söndag då det är planerat. Men redan nu, känns bara mer jobbigt och utdraget då. Men för hoppningsvis så  var det bara i dag alla fick för sig att ringa så det inte fortsätter, för då lär jag nog stänga av telen.

Har ju lärt mig att man inte kan göra så mycket åt det hela dom kommer ju när dom vill och känner för det.


Annars har jag styrt lite i köket och plockat ut  saker ut över skopen på kyl och frys för i morogn kl 8 så ska det komma några snälla killa roch byta ut vårn kyl och frys som vi har klagat på vilket känns helt underbart att få nya. Som vi har längtat efter detta så något ljust att se fram i mott.

Annars så är det skolbänken som väntar på mig i morogn igen  där jag ska ha min sisat lektion och ha mitt sista betygsnak för o se vart jag hamnar känne rmig lite spänd över hur jag liger till då vi inte fott någon fidback alls av denna lärare fören nu. Hoppas i alla fall inte på ett til nerslag men det kan jag inte tänka mig då jag inte ha rnågon frånvaro och jag har  lämnat in alla uppgifter och varit med på allt vi ska ha gjort.  Ja domen kommer i morogn så ska inte spekulera så mycket i det.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Förstår att det måste vara jobbigt, du får be dom ha is i magen och lova höra av er när bebis kommit. Eftersom jag fick Alvin i vecka 35 började ju folk redan då undra om även denna bebis ville komma till oss. ;) svarade alltid med det rätta datumet då och då blev de tyst iaf :-)



Hoppas bebis kommer snart!

2011-12-15 @ 08:19:48
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: malin

lycka till idag tjejen :)

2011-12-15 @ 09:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!