Vill bara Tacka Dig

ÄR så glad jag att känner Madde som är en sådan toppen tjej som är en solstråle. I går så hade jag bokat tid hos henne för massage och det var underbart skönt men lite plågsamt med. Men sådant man får ta när man är spänd och har ont. Men jag har sovit som en ängel i natt och så har min huvudvärksläpt detta kan bara va för ditt goda arbte du gjort med mig i går Madde ett stort tack till Dig. Och jag rekomenderar att gå till henne med vet att jag inte  är ensammen bland minna vänner att besöka henne och det var inte första o sista beslket för min del häller.
Hon inspererar även kring hälsa och kost du hittar hennes blogg här
MADDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!