våga vara modig i köket!

Jag brukar säga så här till Robban när han står i köket och frågar om en massa att våga vara modig i köket testa dig fram annars så lär man sig inget. 
Så i dag ville Olivia ha pankakor till lunch men när jag titade i kylskåpet så såg jag att sylten nästan var slut.  Hur gör man då sylt till pankakor hör ju till!!!!
. JO man vågar vara modig  för att exprementera så i dag vart det chockladpankakor men vaniljglass något som var en höjdare för Olivia.. mmm chocklad sa hon:)
Då blir man glad, när hon tycker så.  nu är det midagsvila för min prinsessa och själv ska jag nog börja på min lisat över kläder och mat för semsetern.
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!