Toppen sätt att släppa allt i huvudet.

I går fick jag ett ryck här hemma så jag flyttade runt på lite saker och tog bort en del saker och skapade nya saker. Så  jag fick mycket gjort i går fast jag kännde mig sådär.  Men då hade jag tankarna på annat och då flöt dagen på.  För några år sedan så gjorde jag en tavla med Olivias ultraljudsbild på och nu väntar vi ju nästa så då måste ju den med få sig en tavla. Den var gjord i går och jag vart nöjd. Nu ser man den lile varje dag och den får en att le precis som våran prinsessa här hemma så kommer på sådan tokiga saker och som är så omtänksam. 

 Så här vart tavlan i går i alla fall.

 Det är tavlan på den som växer i magen.

Deta är Olivias tavla.


sedan är det dom två i hopp på vägen över soffan.


Kommentarer
Postat av: Leah

vad roligt att du fick tavlan gjord. det är en så fin ide att göra såna tavlor :) jättefint!

2011-08-27 @ 14:29:58
Postat av: Stolt mamma till två

Åh vad fint, duktig du är. Vad får du din insperation ifrån?

2011-08-27 @ 15:30:47
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: teessan

tack så mycket för dom finna kommentarerna.

2011-08-27 @ 15:54:45
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!