Tänk att det alltid blir så!

Ja då har man varit vaken ett bra tag. blirr så sur på mig själv.  Är själv här hemma nu och var det i natt med.  Då tänkte jag vad skönt akn man ta sig sovmorogn och bara vara. Men så blev det inte Kl 8 vaknade jag och sedan dess har jag vart vacken man låg i sängen till 9. Tänka sig att det alltid ska vara så svårt att ta sovmorogn när man väl kan och är till låtten till det. Hade det vart att Olivia vaknat kl 8.00 så hade man tänkt men snälla gumman komm o lägg dig o somna om till 9 i alla fall det är helg. För då är man tröt man inte i dag underligt detta.

Men det vart en god frukost och mys med mig själv i lung o ro där man kunde tänka på vad som skät under veckan och man kunde även läsa tidningen. 
 Dett vart nästan som en lyxig hotelfrukost till mig själv i dag. som bestod av proviva hallon granatäple, fil med musli, en macka med mjukost och gruka, melnon och en stor koppkaffe. Och så tidningen då som fick va hänt extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!