Shoppign och Bio!

I går så passade jag på att dra en sväng på stan innan jag skulle möta upp sandra för att vi skulle gå på bio och se Bridesmade den är helt klart se värd och gud vad  vi skratade i går. Kasn ju tillläga att det inte bara  var jag o sandra utan alla som var där. är mer en tjejfilm man det fans en o anna kille inne på bio salongen med. 
Nere på stan så var jag ute efter lite nya finna hörtkläder till Olivia då, Hon har växt lite under sommaren och kommer inte i alla hennes kläder. Rensar ut efter hand har jag gjort nu men tänkte att jag skulle ta en titt och rensa hela hennes garderob. Så hon fick sig lite granna saker i alla fall.. och till mig vart det 3 par nya trosor fårn lindex dom här som det är  ta 3 betala för 2.  

på H&M hittade jag två par Leggings

Dom vinröda sak likna ridbyxor.  och är lite tjockaretyg.

På lindex så hittade jag två tröjor/ blusar




Och så hittade jag ett par byxor på cubus.

vad man kunde se u går när Olivia fick se kläderna så vart hon glad, så jag hoppas att hon blir det och att dom kommer att sitta pra på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!