Sedan i torsdags!

I tisdags så kom våran del som vi väntat på till våran soffa som vi köpte för ett halvår sedan.  hade en sprika i trät så vi har väntat på en ny del vilket inte skuell ta sådan tid men gjorde det ändå. Så vi är mcyket besvikna på dom och deras kundmotagning och kontakt med kunden. Men nu har vi del och vi behöver inte köpa någon ny soffa på ett bra tag hoppas vi i alla fall.  Men i tisdags så var vi tvungna o flytta på möbler så vi kunde få in soffan vilket betyder att allt var ett kaos här hemm efter det.  Så i torsdags så började jag flytta tillbaka och flytta runt på möbler så nu ser det lite anorlunda ut här hemma.  men i går vart  jag klar med allt i alla fall så i dag är jag tröt o slut i kroppen. Så i dag ska jag bara göra roliga saker har jag planerat man vad vet jag inte ännu.

I olivias rum har vi med gjort om lite gran och främs rensat ut på leksaker och tagit ut alla hennes böker till vardagsrumet så nu har hon mer låder till leksaker. Men det tar ju ett tag att fixa i hennes rum o över allt i lägenheten för samtidigt som man plokar tillbka o rensar så ska hon leka o stura och springer om kring med allt överalt. Så man måste ha tid när man styr här hemma när prinsessan våran är här hemma. Men efter lit tjat ocgh förklaring så hjälpte hon faktist till med att fixa i ordning i hennes rum med så nu ser det bra ut med. Men alla föräldrar vet ju att det *Bara är så för ett tag. sedan ser det löika dant ut nästan. Men denna g¨ågn var det katastråf för hon hade vält ur allt i sinna låder på golvet. Och när man fårgade henne varför Så fick man till svar. Mamma det sak va så för annars så kan jag inte leka med dom.  Och så försökte men förklar att det går en då. Men då fick man till svar att då ser jag ju inte dom. Men det vart finnt till slut. vilket är skönt. Och jag vill att hon ska vara med för o lära sig att man måste hjälpa till att ploka undan efter sig.







Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Fint du fått det i bloggen, kul med lite nytt. Shit vad leksaker tjejen eran har då. :-) Behöver ni flytta när nästa barn kommer eller får ni plats?



Hoppas ni haft en trevlig helg!



Ps glömde bort sin fråga men ja, jag ammar bara den lilla och tänkte göra det iaf 5 månader till. Hur har du själv tänkt dig kring amning?

2011-08-28 @ 14:48:53
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!