Så blir det.

Ja i dag ahr jag inget vall vädret är ändå bra ute emn för våran del blir det att tillbringa den inne. Olivia är inte riktigt bra är snorig och har hosta. Och i natt så har hon inte sovit mcyket så det har vart en vaken natt för min del. så jag känner mig rätt sliten.  får se vad vi hittar på här hemma. för hon har ändå energi men hon vill inte riktigt äta och hon ser lite hängig ut. hoppas det går över och att hon inte blir sjukare. För   det fins ju en del man kan hitta på nu o göra när man har semseter och agustuifesten börjar här i stan. sedan har vi även släkträff och födelsedagskalass som är in planerade. Ja man kan ju inte syra öven när man blir sjuk men lider med min prinsessan.  hoster som bara den o nässan som är som en vattenkran. och medicin vill hon inte ha så man får tvinga i henne. Ja så blir det i dag i alla fall..  NU hade jag tänkt att hon skulle få måla lite gran.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Nej så tråkigt, hoppas hon hinner bli frisk så inte planerna förstörs. Jag bara väntar på att Alvin ska bli sjuk nu när dagis o allt börjat igen.

2011-08-17 @ 19:45:26
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!