Hem kommna.

I går kväll så packade vi in oss i bilen och lämnade nycken till våran stuga och begav oss hem.  Vi kände det att vi lika gärna kunde åka i går som i dag tidigt för senast 12 så ska man var ute ur stugan. Och när man nu sitter här o tittar ut så  gjorde vi nog rätt val. för det är ju inget toppen väder ute så det hade ju inte blvit att stana kvar o bada och sola i dag i alla fall.  Så nu på morgonen så har jag pakat upp allt, fixat med frukost och nu sitter jag här. tänka sig att bara efter en vecka så är det dags att tväta igen. det har gått åt en hel del kläder för prinsessan och så är det ju sängkläder och handukar. Till våran frukost i dag djorde jag lite lyx och gjorde en björn och blåbers smotthie. vilket vär väldigt gott o lyxigt tycker jag efter har bot borte i en vecka och ätit rätt enkelt. Olivia fick sin såkalade Älsklingsgrött = managrynsgröt som hon har saknat så, Sa hon sjävl.  ja det var lite i fårn oss som kommit hem:) tänkte sätt amig o tita geonombilderna och sedan snänga in ett inlägg om vad vi har gjort o så vidare.
 min lyx frukost.. mumsigt gott.

Tänka sig att efter en vecka utan sitt rum med alla leksaker i så är allt som nytt o lika roligt igen. :)  Olivia sitter o pysslar för fult.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Välkommen hem, hoppas ni haft det bra?



Ja de är nog rätt lika faktiskt. :-)

2011-08-14 @ 12:47:12
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!