ja vart är det blå

När vi vakna så var det bara gråt o tråkigt ute nu ser man hur molnen drar sig undan och att solen kan tita fram lite här och där.  Annars så håller vi på att packa ner lite kläder som är rena som ska med på semestern man får passa på när tiden finns. Fast man har bokat en stuga så finns det inte mycket i den. Det är mcyket som ska med både i kläder och matväg. Så i dag sak  vi börja skriva lista och få ner lite saker i väskan som ska med. Tänkte i alla fall börja med olivias kläder och lite sådant som ska med . för där är det mest viktigt att man inte glömer något.  Jag ser fram i mott att vi snart åker och jag räknar nästan ner. i dag jobbar jag ett av mina 2 pass för denna vecka. så jag börja 17. 00 och slutar 21.30 hoppas på en rba dag till dess och på jobbet. 

I går gav vi oss i väg till vrineviskogen men inga hästan fans där och glömde kamran gjorde vi med så inga bilder kunde vi ta det vart ett gå till HC för o fika med en glass och en kaffe och sedan så gick vi tillbaka och bussade i skogen .. :) men rengn ovädret som vart har förstört en del i skoge med.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!