God morogn!

Jag vet inte i fall morgonene är så god men men . har insätt nu att semestern är slut och i morogn går vi in i allvaret igen . i morgon väntar skolbänken på mig men en stor öppen famn och sedan så börjar man jobba igen med. inte just på måndag medn tisdag kväll.. Dt kommer va mycket nu försa veckan kan jag tänka mig eller jag vet. Mycket information och  vi kör på hårt direkt i skolan.  det ska fixas böker så fort osm möjligt och allt sak klafa. I morgn är det även P- möte som jag ska befinna mig på.

Olivia sak tillbka till sintt med. i morogn så sak hon till förskolan igen och till hennes. men dom går just nu i baraker för dom gör om inne på deras avdelning.  så jag hoppas olivia kommer tycka att det är okej i alla fall. det kommer ju va alla hennes fröknar och kända ansikten på barnen. Kommer nog gå toppen . SÅ i moorng blir en tidig dag.

Detta medför även en massa bestyr här hemma i dag. det ska packas kläder till dagsi som sak tillbka stövlar regnkläder. extrakläder mm, och jag ska  fixa till min skolväska. jag vill faktist ha en ny så får se i fall jag införskafar mg en ny skolväska nu under veckan.  mina börjar bli rätt slitan nu så det är dags.

Ja det är väl så denna dag och morogn dagen kommer att se ut. sak njuta över denna dag i dag i alla fall och bara ta det lung. För nästa helg jobbar jag hela helgen med. Då det kör värkligen på hårt på en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!