Gårdagen

I går var vi på HC en sväng innan vi skulle träffa olivias mormor och morfrar samt ungsta morbrodern timmy.  På HC gick vi igenom oliva butiker och jag kom hem med två lilen och en tröja fårn cubus som var på rean få 49 kr. då är det ju bara i slå till handlade även där i tisdags med  då på stan när jag var med Sandra. det har blivit kläder som jag kan växa lite i nu när maggen blir störe o störe. Annrs så vart det en ficka innan jag och bestemor möte upp min familj. där det vart en ficka till och mycket prat om olicka saker o ting. sedan hem där  jag slängde i mig mat för o be ge mig ner till stan för rix fm festivalen som hade kommit hitt jag möte upp Sandra o vi stod o lysnade och gick runt o titade på allt folk. var lite skönt att va utan baran kände jag bland allt folk o fä som var där sammt alal fulla människor som gjorde bort sig. Vi fick ju se oss en naken chocka jag o sandra men vi stod mest o skrata åt det.  Efter det så cycklade jag hem till min familj o bädade ner mig i sängen o sov gott. Det var kort vad som hände i går.
tuvär vart det inga bilder tagen i går så detta inlägg blir uten bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!