Fredag!

I dag så är robban ledig för han har jobbat igen under veckan o jobbat sent. vilket var skönt vi låg och myste hela familjen i morse i sängen och  har nyligen ätit våran frukost vilket är väldigt sent för oss annars. Men helt underbart skönt var det. Nu får vi se vad  vi sak göra av med dagen jag känner för marknade men inte R så det blir dte väl inget va. han vill i väg o fiska med oss men jag är lite sådär inför det med tanke på att det pratas om regn i dag. Ja vi får ävl se hur vi kommer överens. Marknade måste man ju i alla fall gå igenom för o äta en munk och tita på folket samt köka godisremar lite kolor och sedan köpa goda ostar. Mumsig. Annars  får väl jag ta en sväng själv för i morogn hinns det inte med.  återstår o se är det någon annan som vill gå så säg till.. 

Ha det bra. puss o kram skumbanan 

( inte min bild tagen från googel )


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Då kanske vi ses vid marknaden lr du kanske ser mig? Jag är ju lika blind som vanligt! :P

2011-08-19 @ 12:19:09
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!