fredag!!!!!!!! Och Semester!!!!!!!!!!!!

I dag så börjar jag min semester. vi gick upp skapligt o tänkta ge oss i väg ut för o bada men så kom alla moln och då la vi ner dte vi gick utt på gården o lekte. Jag tog fram ute kritorna så oliva har ritat på vårat berg här utanför så det är så fint så. Annars nu så springer jag i tvätstugan o tvätar så alla ska ha rena kläder så man kan välja bland alla sina kläder när vi ska paka ner till semestern. Olivia är klar så det är bara jag och robban kvar. Jag tänkte att jag skuell börja i kväll om orken finns För jag känner min fortfarande lite off.  Så det kanske blir en tidig kväll för en dejt med kudden. Sådant som återstår o se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!