Första dagen i skolan.

I dag så var det första dagen i ksolan för termin 3 var lite spänt och nervöst över att se vilka man fick i sin klass denna gång. men  dom jag umgicks med sist går även nu i min klass för vi valde samma inriktning.  Så i dag så visade det sig att jag inte var själv i våran grupp om att ha en magge i vädret. Utan en av tjejerna som jag gick med sist och umgiks med har också det men hon sak ha i november och jag i december men det skilde bara 2 veckor.  Annars gick dagen bra i dag och det känns bra att va i gågn igen. 

Han även med lite shopping mellan skolan och P-mötet jag skulle på så i dag ha rjag inhandlat min första gravidbyxor för denna omgån. Har bara ett par sedan olivia.  och så  fan jag mig en ny plånbok för min är så utnöt så korten trillar ut i bland något som gjort mig nervös för det är som facken där man har sitt bankkort , legg o så videre men fann mig i alla fall en ny. och jag är nöjd över den. såg även en väska som jag skulle kunna tänka mig till skolan och till fritiden sedan men jag köpte den inte utna jag tänker på det. kunde inte bästema mig över vilken färg jag ville ha den finns i brun och svart.
 kan tuvär inte vissa några bilder på det jag köpt på jag inte hittar mineskortet till kameran och  hittar inte några bilder på byxorna på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!