Ett till babypacket

När jag var inne på Facebook så hittade jag en länk för oss bliviande mammor där man fick lite bra o ha saker och en tidning detta gick ju inte o missa. Så jag klikade in mig där och registrerade mig så att jag får lite mer bra o ha saker tycker det är roligt med dom här paketen för man har ju lite nyta i det i alla fall..  Hoppas det är bra saker nu. Känns som ett det är jul när dom kommer och man öppnar upp dom.  Så nu har jag fott 3 styckern paket men det är bara ett som jag har hämtat o har här hemma. Och det var den som Sandra fick mig att beställa när vi gick förbi en reklamskylt på stan.  Men den vart jag bara besviken på faktist.  inget att ha i den.
SalusAnsvar - Gravid & Barnförsäkringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!