Ett Babypaket från

Satt o titade runt på lite på datorn och kom in på detta. Baby to be . Där kan man gå in och bästella ett babypacket att hämta ut på dit närmsta apotek. som innehåller  saker för ett värde av 500 kr. Jag tycker det är bra med sådan packet och jag vet att jag hämtade ut startpaket från libero sist när jag väntade oliva så det kan jag inte gör nu och något på babyprofsen. Så det finns en del om man bara vill. DEt är alltid bra o ha saker man får tycker jag i alla fall.  länkar här till Baby to be.

Så nu är det bara för mig att ta mig till närmaste apotek o hämta utt mitt paket till den söta där inne i maggen
Baby to Be-box


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!