En så där dag.

I dag vaknade man upp till strålande sol ute och med en glad dotter, vilket är vanligt att hon är glad när hon vaknar. Men själv känner jag mig sådär, dels har jag varit o gravid kräkts på morgonen men samtidigt har jag någon smärta i naken som pulserar upp till huvudet. Vilket inte är skönt alls om man säger så. Sitter just nu och funderar på om jag pallar med att jobba eller om jag sak sjukskriva mig. vet att sist jag fick migrän som började det på samma sätt. så frågan är att jobba med migrän är inget man vill göra. Samtidigt så är jag själv med tössen fram till 4 här hemma så man har o styra med i alla fall.  inte så man kan gå o lägga sig o dra täcket över hvudet.
Att ta värktableter känns ju så där nu när man är gravid och jag är en sådan person som sällan atr värktableter i vanliga fall.  jag brukar föröska härda ut så länge som möjligt och blir det så jobbigt att det inte går att härda ut så kanske det slinker ner en tablet. Nu när man är gravid så är jag mer försiktigt fast det står att det inte sak göra någon skada på barnet. Men jag är väl som jag är.
  Ne knappt att jag orkar sitta här o stira på skärmen så ger upp. Hoppas eran dag är bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!