Då var det torsdag

Ja hela dagen så är det Torsdag i dag. har befunit mig på skolan i dag med. där vi fick träfffa våran sista lärare som var så där vill jag nog säga.  En väldigt tråkig person som satt o lästa rakt upp o ner i  fårn boken och så kommer hella hennes uppläg se ut har vi förståt o hört i fårn andra i klassen som haft henne förut. Då hade jag hällte haft en annan lärar till detta ämna annars så känns dom andra ämnena och lärarna bra och vi har fott bra uppläg på saker o ting med.Kan inte kagga över vårat schema vi har.

I dag skulle man ha jobbat för det är en av min arbetsdager under veckorna man där jag skulle va är bort resta o då vart men ledig, vilket passar bra för det finns lite o göra här hemma och andra roliga saker med. i dag är det marknad här så det böir nog att gå igenom den en runda när man inte gick så mycket när den var nere i stan se om man hittar något roligt  i alla fall..  Annars är det dags för mig att töma min kissblåsa känner jag sedan så är det dags att göra sig reda  för o hämt hem min prinsessa fårn förskolan med. 
Den andra i magen följer ju med en vart man än är och jag har märkt att H*N tycker om o jävlas lite med mig så när jag sitter i skolan oxh är koncentrerad så sätter den igång och styr som bara den vilket är härligt men jobbigt med i bland beroende på vad vi gör. Men H*N måste ju också få komma till tals.
 ne mott prinsessan min:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!