blåt så långt ögat kan nå


Jaha då är vi uppe och har ätit frukost toppen väder utenför fönstrerna bara tråkigt att Robban är i väg i dag så vi inte kunnde ta oss till någon badplats att bada på.  Så det får bli en dag hemma här i stan med lek på gården inna lunchen och sedan in för o vila  midag och så ska vi ner på stan i efter midag för och träffa min kära vän Leah. det är vad som är planerat i dag sedan så fortäter vi även pakningen för semestern.  tänkte jag ksuell föröska få ner någon slags matlista över vad vi har tänkt äta så man  har något at gå efter. Vi ha rju tänkt  att gå på resturang med men inte varje dag. och så behöver man ju både lunch o midag.  sedan måste jag nog börja tänka på vad jag själv vill ha med mig i klädes fort.


Jag vill ha en ny Bikini nu till resen då  min inte är bra någon som har förslag på vart jag kan hitta någon så här i sista minuten så uppskata rjag tipps.  har letat lite här i var man allt är halternek o det vill jag inte ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!