svar på dom 2 frågorna som kom in.

Fråga: Har du tänkt att uppdatera din bakblogg eller lägger du ner den? =)

Svar: Jag har tänkt att lägga ner min bakblogg helt  då jag känner att jag inte har tid för två bloggar samtidigt.  nu när jag pluggar jobbar och är mamma så är det nästan mer en 24 timmar på ett dygn man behöver.  men det kommer läggas ut recept här i stället.

Fråga: Har du gjort något påskpyssel än?

Svar:  ja jag har påskpysslat här hemma jag och oliva har gjort påsk kort som jag ha rlagt ut bilder på på bloggen för ett tag sedan och så har vi även våra två påskris här hemma som vi har pyntat på lite gran man  nu under  vårat påsklov vi har i hopp så kommer det bli mer påskpyssel för  våran del.  i alla fall vad jag har tänkt mig så får vi se vad tiden räker till med.


Kommentarer
Postat av: sandra

receptet på dina piroger med köttfärs/bacon fyllning, kan du lägga ut det eller maila det??

2011-04-18 @ 18:35:17
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!