NU !!!!

Nu är alla rbeten inlämnade till alla lärare och nu kan jag pusta utt och se fram i mott ett påsklov med min prinsessa utan en massa måsten kring skolan. Nu ser jag fram i mott praktiken och hoppas på en bra handledare och en bra APU- plats.  är helt slut och har vart oerhört stressad så  min kropp säger i fårn nu har så ont o nake och rygg sammt ständig huvudverk sedan i måndags och lite maggont på det. Så hoppas nu på att jag kan lungna ner mig och andas ut.

Frågestundens frågor kommer jag svara på  under helgen. och tänkte antingen i morogn kväll eller på söndag och det blir troligtvis söndag. Så fårga på nu inte många frågor som har kommit in.  ha en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!