nu!!!


 Ja då är Nu påsken öve o det skäns skönt  för nu är jag tröt påpåskmaten fast den är god när man äter den .
Olivia fick 3 påskäg och det var bara en som hade förståt vinken att jag inte ville att Olivia skuell få massa godis vilket vart tråkigt för när dom väl har fott det så kan man inte göra så mycket åt det. Så det ända hon har gjort sedan i lördas 'r att gå o tjata om godis hitt o godis ditt o nu har påskharen vart här o lämnat godis. några godisbittar gör mig inget men det blir lite mycket med en helt ägg fast. det är ju så att det är tanken som räknades. i första påskägen hon fick så rensade jag bort hälften och hon åt inte upp allt det hon fick i 2 påskgägen vart det lagon med godis och så fick hon fina trosor i med.  och det 3 var en mass små plåk av godis som hon åt några tycken av sedan tog jag det i gömde det för jag kände att nu fick det vara nog.  Annars så har påskhelgen vart bra.  vart ute i solen hela dagaran och har fott mig en fin solbräna på armar och ansikte o lite gran på benen.
 vill tack alla som   vi träffade under påsk för en riktigt trevlig helg i hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!