Nervöst

I dag är det min första dag på praktiken o det känns nervöst jag hopas på att jag har en bra handledare och att jag trivs där jag hamnar. och att veckor kommer att gå  fort. I dag får jag även schemat över hur jag kommer att gå dom här 5 veckorna  och då  får jag även vete i fall jag kommer kunna jobba eller ej uinder min praktikveckor.

Annars så är det inte lika fint väder ute i dag som i går i dag rengnar det ute och det är gråt. Men sak man se till naturen så behöver den lite rengn för det är väldigt tort ute.  men självklart vill man hällre ha sol.  Hoppas på fint väder under helgen i alla fall och att man är ledig nu i helgen med. 

Ne ska väl ta och  fixa med allt som sak emd till praktiken som   alla papper och matlåda skor mm.  hoppas ni får en bra dag .. själv är man inte hemma fören vid 11 kan jag tänka mig för jag slutar kl 22.30 i dag.


Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Vart har du din praktik? Hoppas allt går bra!

2011-04-27 @ 13:30:41
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!