hem studier.

Ja i dag har vi halv studiedag från skollan jag går upp och har ställt in mig på att jag ska sitta och plugga nu medans olivia och Robban åkt till dagis och jobbet..  Jag har ju bara lektionen nu på förmedagen så jag är ju ledig hella dagen.
Men R har inte gjort det han skuell gjort i dagr. och det vara att fixa vårat skriv program .det känns som om den därhar  struntat i att fixa skrivprogramet här hemma som inte fungerar. Så nu sitter jag här pigg och vaken med 2 stora arbeten som inte är påbörjade och som ska in på fredag som jag inte kan  göra något med på grund av att jag inte har ett skrivprogram att använga. Känns så onödigt att sitta och skriva för hand för o sedan renskriva det på datorn. Det blir ju bara dubbel arbeta..  samtidigt så hämtar man ju fakta o liknande  får nättet med så då är dtemcyket lättare att kopiera texten och stätta in i word och ut gå o formolera om det så.

Jag har ju även  tyvär bara denna dag med till att plugga på grund av att jag jobbar i morogn . Och jobbar ju kväll efter skolan så då hinns det itne med ett dug och så ska jag jobba över i morogn med!!! så vet inte hur jag sak ösa detta..  någon som har något bra förslag ?????? Jag behöver det nu ..

Annars i dag så sak jag möta upp sandra och tränna nu ska vi sätta igågn igen sedan vi vart sjuka efter det beger jag mig på p- möte som jag fick reda på i går för personalen jag jobbat med glömt och medlela mig så viktigt känner jag mig på jobbat!!!!  Men fan när dom är sjuk o det enna med det andra då kan du ringa o väcka mig kl 5.20 eller höra av sig på kvällen o fårga i fall jag kan ta deras pass o så vidare..  konstigt det här..  Känns som att jag inte ska ta deras pass något mer när dom inte medlera mig i alla fall om saker.  då klara dom ju sig utan mig så känner i alla fall jag. 

Det är även kalas i dag för Robbasn morfar som fyller år  så i dag ska vi ditt på födelsedags firande med så jag vet vad jag  gör i dag .. Men  hur fan sak jag då hinna med mina arbeten när jag inte har något program att skriva i nu känner jag pressen stressen och ångesten komma fram...  urs....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!