helg.

då är det helg och vi mår så där här hema jag vart sjuk under torsdags natten så jag fick var hemma fårn praktiken vilket jag tycker är väldigt tråkigt för man måtse ju få i hopp ett vist anntal timmar för o få G men ska kolla upp det där sedan o räkna på det. Min praktik gör jag på cedersborg som ligger i sambyhovsområdet.  än så länge känns det helt okej men har bara vart där 2 dagar.

men nu i helgen så är det ju valborg i dag. och vi tar det lungt här hemma.  tror inte det blir någon äld för våran del dom tände så sent o då sover våran töss här hemma.  men annars så  sak vi ha lördags mys i alla fall. det var tänkt så i alla fall. 

Sedan är det förste maj i morogn och då hade jag i alla fall tänkt att vi skulle se på majtåget och gå en sväng på stan. för det bnehövs inhandlas kläder till tössen .

Hru Gör ni men er barans käläder sparar själjer, eller ger bort? " alltså dom käläderna som dom växer ur."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!