fyyyyyyyy!!!!!!!!!!

 i dag är ingen bra dag alltså..
 jag känner att jag behöver förnya min garderob och kasta det jag inte kommer i men jag orkar inte gör det för att jag hoppas komma i dom igen men jag känner att har jag inte gjort det sedan jag slutade amma Olivia så lär jag inte göra det nu häller och inte om ett halvår.. !!! Tessan för stå det.

Urs så tänkte jag lite kan jag ju tita på stan när vi ändå ska ner o köpa present till Tuva som fyller 2.  Ja till henen var det inte svårt men till mig själv.  Jag kände mig bara så tjock eller inte tjock men mulig. o alla andra som var på Stan är så för banat smala jag vill med  bli det igen .” inte riktigt så smal som för men lite gran bara”  jag har inte en kjol här hemma jag kan ha så det vill jag ha en nu till sommaren . Jag har ingen vanliga jeans jag kommer i. Jag har inte många linnen o  tröjor jag kommer i i min garderob. Samt har jag problem med bikini till sommaren då jag inte har någon för min jag har nu  har gått sönder och så  är den nästan för liten.  Och när jag ser mig själv på bilder  sen i somras så vill jag inte se ut så som jag gjorde då.. jag tyckte inte att jag såg så hemsk ut men när jag har sett bilder i från sommaren när jag står i bikini o kräms jag över mig själv. Fan vet inte vart jag sak ta vägen.  Och träningen har häller inte gått så bra på sisat tiden  .. Men jag har varken gått upp eller ner. Jag kan inte säga att jag är fet jag vet men jag har lite häng här o där som jag vill bort med. kan jag bara få bort lite som sitter på maggen som jag har haft sedan Olivia kom ut så blir jag glad för det är det jag stör mig på.  Fy vad mitt självförtroende är på noll nu känner jag.. när jag ser mig i spegeln kan jag säga att jag är sött o inte full men  fan då.. allt hänger säkert på dom där för banade kläderna . Någon som vill hjälpa till o shoppa ny kläder till mig..  Jag vill  våg lite mer och hitta mig själv i kläderna igen . Nu vet jag inte vart jag är.  Humm något jag får tänka på..  nu ska jag i alla fall slå in Tuvas present o sedan ska jag slappa i 30 min. sedan får vi se vad jag hinner med för i kväll är det jobb.  

 det är rätt konstigt när jag var gravid så gjorde jag inget annat än äslkade se mig själv bli rundare o rundare o jag tyckte att jag var dö snygg .. men nu så känner man helt tvärt i mott.




Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Du är ju smal!!! Du hade ju hittat fina kläder där.

Det är alltid kul att shoppa nytt till garderoben, skulle behöva rensa lite ur min med. När vi flyttade förra våren åkte mina småkläder jag aldrig kommer i igen. De mesta var i 32-34 så de vill jag inte i igen!

2011-04-19 @ 19:09:49
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gillar det ljus linnet i första bilden, vart är bilderna ifrån?

2011-04-23 @ 12:14:16
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!