första redovisningen klar.

Ja i dag har vi redovisning i skolan och den första är nu avklarade.  nu är det bara en kvar och den inträffa kl 12.10 så längtar ditt så ajg bara kan lägga allt det med grupparbetet bakom mig det har tagigt så mycket av mig att jag är helt gråttfärdig. och det känns som att dom jag jobbar med inte förstår mig ..  Nu har jag gjort det sitta så nu sak jag kopiera heal arbtet o ge det till lärarna som är berörde inom detta.
Hoppas ni där ute känner er mer upp en jag .


så här känner jag mig.  och när jag ser mig i spegen ser jag detta med.


Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Hoppas det vänder snart!

Hur har ni det med sjukdommar nu då?

2011-04-06 @ 05:24:54
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!