en stor tomhet.

ja då har jag jobbar min 4,5 timmar i dag och det känns bra att dom är  gjorde. men det har vart en sådär dag på jobbet måste jag få med ge. men sådan dag finns ju med. 
Tomt här det här hemma i alla fall Olivia är kvar ute hoss hennes farmor och farbror som är barnvakt i kväll när mamma måste joba och pappa befiner sig på fiskeresa med sin pappa och 2 av sina farbröder.Roligt o trevligt för honom för  han älskar allt som har med fiske.  men dest väre för mig så  sitteh är i vårat hem nästan  helt ensam  jag ahr sälskap av ior som pratar för fult till mig vilket göt mig glad då har jag någon att prata med. nu ska jag  stopa i min lite kvälls mat o sedan så blir det sängen för är det fint väder så vill man ju ut till sin töss så todigt som möjligt så vi kan njuta av det underbara väder vi har här. för det kan man i alla fall inte klaga på.:)  he en rba kväll o natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!