den 6/4 så

Den 6/4 så hade jag och R vart ett par i fyra år o han överaskade mig med en buket med blommmer vilket är yterst sällan jag får.  Så jag vart väldigt glad. Och dom var väldigt finna. så jag takar honom för det. men annars så har det inte hinnuts med så mycket romantik på grund av att det hnder mycket har nu o det känns i hella kroppen att man inte har tiden att stana upp o andras o vänta in allt.  är så mycket som behövs göras.
Är glad att han kom i håg våran dag men jag ha rju lakt in lita komplimanger på det med.
 så här såg min finna buket med rosor  ut.

 dom står en o är så finna så..  tack så mycket älsklingen min.  vi har även hunit gjort lite påsk finnt här hemma med poskris och lite  annat. men i morogn  är det tänkt att jag och oliva sak påskpysla lite men får se i fall det hinns med..  finns en hel del annat som är ett måste att göra. ha en bra kväll 


Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Grattis! Vi har våran dag den 26de :-)

2011-04-10 @ 00:23:27
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!