vart på aloveravisning

Det gick bra hos vc med olivia läkaren titade i öronen lysnade på lungorna o dag var ingen öroninflamation och ingen halsflus bar en jobig hosta så nu får  vår tos ventolin här hamm för sin hosta till kvällen och undargan i fall det ksuell behövas. det  hade tycdligen gått bra o få i henne det och det är ju bra för  annars så brukar dte itne gå så bra när det gäller att få i henne alvedon o sådant. men hon ligger här nu i våran sänga o hostar och har bara sovit en halvtime o sedan så  vaknade hon. så jag hoppas på att hon sommnar in snart.

Annars så var jag på aloveravisning i dag som madde höl i mycket intresant o mycket bra saker.  det avr en del som handlade man jag inväntar nog lite med att handla  en massa saker. Fick i alla fall med mig en tandkrämmed alovera i som sak vara bra för både barn o vuxna och bra mott tansten så vi sak testa den lite här hemma o så sak madde få tillbak den sedan mest att jag fick låna hem dte var för att jag vill se i fall oliva tycker om den för då slipper vi att handa två olicka tandkrämer hem. visingen var hemma oss sandra så  man fick lite tid att träffa henne med. och det var ju itne igår vi sågs om man sägar så.  var även väldigt roligt o träffa madde för vi har väl inte pratats vid sen vi rog studenten i hopp. så vi bestemäde att vi skulle ses o ta en fika någon dag med.  hi är ju bara en för gå tjej alltså så glad o sprider sådan energi om sig så man kan inte bli annat en glad.  nu nu får jag ta o va runda för oliva är leedsen o vill att jag kommer.  ha en bra kväll o  god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!