väntar på klockan

 Ja då väntar jag på att den sista kvarten sak gå så sak jag klä på mig o  gå o hämta häm vår prinsessa här hemmma.  har längtat efter henne i dag. låtar som jag inte gör det annars kanske men det gör jag men i dag fick jag tårar i ögonene jag med. Hon var  på så bra humör hela morgonen hä rhema o  vi busade o åt frukost men på vägen mott dagis bärjade hon gnälla lite gran och sedan när vi ksuell gå in så ville hon inte   göra det o sedan så kom det  jag skuell inte gå  o hon skuell inte vara kvar.  tycker det är så jobigt  alltås. Saknar  dom där veckorna när det gick så bra. klagade inte när det  gick så bra man jag skrev ju även att det säkert ksuell slå tillbka  o nu har dte verkligen gjort det.  Det gör så ont i mitt hjärta att lämna henne där gråtande o inte vilja släpa sin mamma. o så tar man bort henne o ger henne till någon annan. gud vad ont det gör.  ville bara ta med henne hem igen men  vet ju att det inte blir bätre det häller. Jo det blir ju barta på det sättet att jag slipper att lämna en leedsen dotter som itne vill  o vi kan ha en dag i hopp. Men  hon måste ju lära dig med att  hon sak va på dagis blir det så att jag får  jobb eller att jag börjar plugga på skolan igen så måste  hon ju va där  länger o mer dagar. Så tror inte  jag gör henne en bra tjänst om  jag skulle säga ne vi struntar i det i dag hon får fälja med tillbaka hem igen.. Men det kan ju bero på att allt fortfarande är så pas nytt o nu har det mer kommit på sin plata att man sitter itne ihop med mamma eller pappa utan att man ska tas i fårn det säkra zonnen föratt kunna utvidga den o  få den störe. och kunna utveklas o bli stor  hoppas bara att  det släåte fort i dag så det itne vart så hela dagen  för vet itne i fall jag klara av en dag till med grätt alltså för det är inte lätt att själv stå där o säga det är ingen fara min prinsessa det går bra o du har ju dinna väner här när man själv  bara känner att man vi bryta i hopp o gråtta med henne. Men får bita i hopp o låta dom komma när man har gått där i fårn o vinkat hej då vid fönstret åt henne. För  som förälder måste man ju vissa att det är någon fara skuell jag  med stå  där o låta min tårar komma så  skuell det ju bara bli väre.   ne nu  sak jag väl ta o dricka upp mitt vatten o klä på mig  se i flal jag kan hämta utt paketet med bilderna från fotografen o seddan hämta hem min prinsessa... blir nog att va utte o leka o gunga ett tag i dag med inna vi  går in  för att förbereda maten o sådant tills R kommer hem . Nu har ni fott lite tankar i fårn mig i alla fall.  hoppas  ni hr en rba dag o den fortsäter så o lika så kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!