träningen är i full gång.

skrev ju ett inläg om att jag ksuell börja träna om jag inte mins fel elelr om jag skrev ändring i livet nu ha rjag hålt i gågn i  nästan 3 veckor o det  går bra. jag går ut o går en rask promenad på morognen efter jag lämnat olivia. på dagis så det blir 3 dagar i veckan o det skänns toppen bra att vara igågn igen faktist o jag hoppas påatt jag får se lite resultat av det hela i alla fall.  men får se.  gick ju mycket förut med när jag var hemma med oliva man jag tyckte det inte gav så mycket resultat så jag hoppas att det gör det nu. i dag jogade jag halva rundan med eller det kanske var 1/3 av sträkan man  jag är nöjd i alla fall.  nu så  sak jag sätta mig o leta efter jobb inget vidare roligt men jag får se vad jag  hittar.


Kommentarer
Postat av: malin

japp va var i sörping och plockade :D hur e det med er då?? kram

2010-09-16 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!