Tössen fick va hemma

I dag så fick vår prinssesa va hemm hon har fott en sådan hosta nu och så är hon så hes. så det låter om hon har dragigt i sig lite helium. men så är inte fallet hoppas att  det släpper så hon hade inte haft någon bra natt s¨det fick ju inte vi häller. Så jag tog beslutet att hon fick va hemma.  lite förmåner har hon att mamma går hemma men inget jag tycker är rolgit.  Det är  det hända som jag  kan gå o bli tokigt på. Att man inte får någon respons tillbaka i sitt arbetsökande. Inte en interjuv har man fott kommit på o jag ha har i alla fall sökt ett 50 tal jobb. man tappar hoppet-  hur  ska man  kunne komma ut till jobbmarknade igen. tjäns så konstigt  jag har aldrig behövft sitta i dena sists förut.  jag  har alltid haft jobb så att jag klara mig men nu är allt bra borta. o timmar är ju inget man klara sig på när det kanske blir 3 timmar i månaden. Så är det någon som vet att det är någon som söker personal säg till är intreserad av allt så länge det inte bara är o sitta vi telfonen vill träffa människor.  Det rä väl det  jag hade på hjärtat.  o vist säkert tråkigt att höra  på mitt gnäll om att inte ha jobb men det är det som ligger mig till hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!