ser fram i mott

Den här dagan har jag planerat för robbet som han får som en present av mig . men han verkar itne va lika på som mig men jag tor det beror på att han är  nervös över vad som ska ske. För han vet inte om något som sak hända i dag. Så jag hoppas på att kvällen blir bra o att han kommer tycka om det jag har planerat för oss. Han tror även att oliva sak vara med i dag men så är det inte hon sak va hoss sin framor o farfar  senare i dag när vi ska ha överasknings kväll.. det börjar kl halv 8 i dag .  så jag hoppas på att det är skapligt bra väder i alla fall i dag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!