lite småt o gott

 dagaran har gått för bi oss här o det har vart en hel del o gör. Vår töss här hemme vill inte riktigt sova om nätterna här hemma så vi har vart rätt så tröta så det har blivit tidga kvällar ner i sängen. som om det inte var nog med det så var vår töss sjuk i fredas med hon fick feber o så kom snoret okså som ett brev på poste. så det har inte blivit så mycket bus o lek utomhus för Henne i helgen. jag var på kurs i katrineholm under helgen. trevligt men mer ork o energi skulle jag  velat haft uten problem. Så  det är lite så där här hemma. R håller med på o känner sig inte riktigt okej. så vi får väl se. jag känner mig bra än så länge så  jag hoppa att jag klarar mig.
ne nu tänkte jag att vi skulle gå en sväng i det fina  höst vädret. För i dag lyser ju solen över oss o det ser väldigt fint ut.  så lite snor stoppar oss inte för o gå ut. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!